Klachten

Contact

Hiscox Europe Underwriting Limited, Belgian Branch
Klantenservice
Lambroekstraat 5D
B-1831 Diegem (Brussels)
T +32 (0)2 788 26 00
F +32 (0)2 788 26 01
E-mail hiscox.complaints@hiscox.be

We nemen uw klacht direct in behandeling. Is nader onderzoek nodig? Dan melden we dit aan u. U hoort dan binnen vier weken van ons. Als de zaak té complex is, en het onderzoek langer duurt, hoort u binnen deze vier weken wat de reden is en hoe lang het onderzoek duurt.

Als u ná de klachtafhandeling niet tevreden bent

Bent u ontevreden over de manier waarop wij uw klacht afhandelen? Of duurt de afhandeling langer dan acht weken? Dan kunt u contact opnemen met deze instelling:

Ombudsman der Verzekeringen
square de Meeûs 35
1000 Bruxelles
http://www.ombudsman.as
T +32(0)2 547 58 71
F +32(0)2 547 59 75