Klachten

Contact

Hiscox SA, Belgian Branch
Klantenservice
Bourgetlaan 42 B8
Building Airport
B-1130 Bruxelles
T +32 (0)2 788 26 00
F +32 (0)2 788 26 01
E-mail hiscox.complaints@hiscox.be

We nemen uw klacht direct in behandeling. Is nader onderzoek nodig? Dan melden we dit aan u. U hoort dan binnen vier weken van ons. Als de zaak té complex is, en het onderzoek langer duurt, hoort u binnen deze vier weken wat de reden is en hoe lang het onderzoek duurt.

Als u ná de klachtafhandeling niet tevreden bent

Bent u ontevreden over de manier waarop wij uw klacht afhandelen? Of duurt de afhandeling langer dan acht weken? Dan kunt u contact opnemen met deze instelling:

Ombudsman der Verzekeringen
square de Meeûs 35
1000 Bruxelles
http://www.ombudsman.as
T +32(0)2 547 58 71
F +32(0)2 547 59 75

Commissariat aux Assurances
Boulevard Joseph II, 7
L- 1840 Luxembourg
GD de Luxembourg
www.caa.lu
(+352) 22 69 11 – 1
caa@caa.lu

 

If you are a consumer, you may also address your complait in English or German to the Insurance Ombudsman in Luxembourg, located at:

Insurance Ombudsman
ACA,
Rue Erasme 12,
L - 1468 Luxembourg
www.aca.lu
(+352) 44 21 44 1
mediateur@aca.lu